سرخط خبرها

نشست صمیمی استاندار خراسان رضوی با جانبازان در مشهد | شهدای زنده انقلاب اگر بصیرت عباس گونه نداشتند پای انقلاب نمی‌ایستادند

  • کد خبر: ۱۵۲۰۱۴
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
نشست صمیمی استاندار خراسان رضوی با جانبازان در مشهد | شهدای زنده انقلاب اگر بصیرت عباس گونه نداشتند پای انقلاب نمی‌ایستادند
استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز جانباز، نشستی صمیمانه با جانبازان داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوب‌علی نظری در حاشیه این نشست ضمن تبریک ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز اظهار کرد: شهدای زنده انقلاب اسلامی، اگر بصیرت عباس گونه نداشتند، پای این انقلاب نمی‌ایستادند و توفیق جانفشانی نصیبشان نمی‌شد.

 وی افزود: خدمت به جانبازان، خانواده جانبازان و خانواده شهدا توفیقی است که بیش از تمامی ارگان‌ها نصیب بنیاد شهید شده است و ما نیز وظیفه خود می‌دانیم به قهرمانان این مرز و بوم خدمت کنیم.

به گفته نظری، خراسان رضوی ۵۱ هزار جانباز و سه هزار و ۳۹۵ آزاده را در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کشور کرده است و حالا نیز باید خدماتی صحیح و در شان جانبازان به آن‌ها ارائه شود.

 وی خاطرنشان کرد: جایگاه تمامی جانبازان و سطح جانبازی آن‌ها باید در بنیاد شهید استان مشخص باشد، همچنین خراسان رضوی بیش از ۱۸ هزار شهید دارد که شامل شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، تیپ فاطمیون و شهدای امنیت می‌شود که حالا باید رسیدگی کامل از خانواده‌های آن‌ها انجام شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->